Linköping

Aiiii

Det bär av till Jonas hood den 2a... Det coolaste med resan är, jag kör bilen.
Ja visst slut på att sitta i baksätet och vika ihop mig, nu får Reine eller latchi ta den rollen.
I Lindköping blir det ett sjukt uppslut, hela Sverige, till och med Swedens finest kommer, cs-emilio och ctrl badde...
Badde som antagligen kommer förneka att han är det men för mig är han det.
Bara för att ni ska veta vem jag pratar om så ser han ut så här.

Ja den andra killen är ju jag då, förr var man lite mera liten och inte alls så grov och hård som nu...
För eran information så är det på väg till April Fools jam i Göteborg 2006

Hoppas på en helt sunder snurrad natt och hak-lars har ett mission, som kan få vara hemligt men fan vi vet det... gör det... du kan det... Brother

Jaja vi åker V 70 och Reine sitter i baksätet....

Rock n' roll 
hanz

Kommentarer
Postat av: Reine

Härligt Hänz att du styr skutan! Men Linköping stavas Linköping och inte Lindköping för då blir det en blandning av Linköping och Lidköping! =)

2008-12-24 @ 08:04:53
Postat av: hannes-

jaja, träffade rätt i rubriken ju... god jul

2008-12-25 @ 12:28:44
Postat av: adde

badjo va ung å frisk där!

2008-12-28 @ 20:05:58
Postat av: hannes

visst är det fantastikst, badjo en glad sommarpojke från bronx

2008-12-30 @ 00:40:25
Postat av: greken

Hoppas att det är vårat "lilla" hangaren sesh du syftar på?! Det kommer bli frikkin supernice :))))))

2008-12-30 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0