Lucia jam!

Goddag!
Vi är nu hemma igen efter ett skönt lucia jam i Sundsvall. Hallen hade byggts om sedan förra året och vi som gillar street blev glada när vi såg alla inbjudande curbs. Så i streetdelen av hallen hängde jag, Hannes och Reine medans Jonas som åkt dit med lkpg borna flowade rund i boxjumpsen med sin nya långa Kink Farside.

På själva jamet var det bra ladd och feta trick lades om varandra, mina favoriter är:
Ett minst 3meter högt 180 dropp av övik-erik till platt.
Offspringmannens hästhuck till platt över hela boxjumpet.
Martin DT's dubbelwhip till tailtap.
Axels flowiga åkning samt hans 540 försök.
Adrians flair to tailtap upp och ner i taket, CRAAAAAZY!

Om jag minns rätt så blev top 3 på jamet följande:
1.Adrian Malmberg
2.Martin DT
3.Axel och Jonthe

Här kommer lite bilder jag tog under jamet. (Klicka på dom för att se i större format)


//Lars


Kommentarer
Postat av: Reine

Go Lasse! Schysst med lite bilder, och din rapport sammanfattade väl helgen ganska bra!

2008-12-15 @ 20:14:31
Postat av: Bulan

vilken jävla bild på fyllot :P



najs blogg! ska försöka kompletera med en edit så småningom.. när ja gått igenom vafan ja fick på luppen hehe

2008-12-17 @ 11:17:18
URL: http://www.bomba.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0