Sundsvall luciajam i helgen

 
I helgen åker jag, Hannes och Lars till Sundsvallsjamet! Efter mycket velande bestämde jag mig att åka med, mycket tack vare ett oväntat tillskott i kassan i form av ett stipendium för "bästa student" i byggnadsproduktion vilket kom som en riktigt trevlig julklapp. Hannes har ju som vissa vet skaffat körkort så nu slipper jag köra hela vägen själv. Vi vet ännu inte vilken bil vi ska åka, kanske blir det min trogna Mazda BMX roadtrip edition. Väl mött i Sundsvall i helgen!

/ Reine

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag är jävvligt peppad! Ska bli hur kul som helst.

Vi får se om Reine stannar och tittar på själva jamet i år bara hehe

2008-12-10 @ 15:43:10
URL: http://larsl.blogg.se/
Postat av: Reine

Nej de är så god mat på sjukhuset!

2008-12-11 @ 06:47:12
Postat av: adde

langa jamrapport?

2008-12-15 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0