Hofors "Not Going to Tallin" Jam 2009-01-18

Källeman och Hoforsgänget arrangerade i helgen ett jam för de som inte ville åka till Tallin och kolla på BMX. Denna gång var det Mathias tur att köra, så han styrde skeppet mot Hofors med hjälp av Hannes shotgun och jag där bak med min rikliga matpåse. Vi kom lite för tidigt dit och det var inte öppet, så vi åkte till Hofors sparköp och handlade lite billigt snask och läsk. Efter en stunds väntande i bilen kom vi in i hallen. Jag blev glatt överraskad när jag såg att de byggt om lite sen mitt senaste besök!
Jamet var nog det mest tillbakalutade på länge, och det var ingen sorts tävling under den tiden vi var där åtminstone. Det kom lite olika folk o hojade men det var aldrig något superpepp. Vi körde lite allt möjligt, varvade med lite käk och snask, och åkte sen hem när mörktet fallit över Gästriklands pärla. Filmen visar lite av vad som hände!

/ Reine


Untitled from Reine Jonsson on Vimeo.

Kommentarer
Postat av: nize

hell yeah Basutbudet!



såg jävligt chill ut. inte så många där verkar det som?

2009-01-19 @ 08:35:06
Postat av: Reine

De var inte många där alls! Vet inte om de härjade mest på fredagskvällen o de va därför det var så lojt på lördagen.

2009-01-19 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0