Min första "riktiga" bema

Hade tråkigt idag så jag satt och kollade igenom massa gamla goa bilder, och hittade denna snart 7 år gamla bild på min första riktiga bema, när jag uppgraderat mig från Haros billigaste Backtrail. Denna vackra cykel måste ja dela med mig av kände jag! 

Ramen är en Hoffman Taj -99, notera likheten med T1 vid sadelröret! Denna ram hade Taj Mihelich som signaturram innan han startade T1 märket. Sjukt tunga hjul från Hoffman och ett kalasfint drev från KHE tillsammans med Wippermankedja gjorde ens dag hur bra som helst!



/ Reine

Kommentarer
Postat av: hannes-

oooh yes, var seriöst bättre förut

2009-01-06 @ 17:07:57
Postat av: nize

yeah wipperman

2009-01-11 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0