40 nuggets

Tjena

Helt sjukt vad vi ligger i denna vinter alltså, snart kan jag inte minnas en helg utan att vi har rest till någon av de grymma hallar som vårt avlånga land har att bjuda på. Känns riktigt bra att det varit så för jag mår så bra av detta. Nu så börjar man ju så smått känna lukten av våren och hörde faktiskt en fågel kvittra i en buske när jag tog mig till skolan här om dagen. Lars är ju inte hemma utan han söker lyckan på en planka i norr, Åre närmare bestämt. Man är ju avunds alltså för det verkar vara rätt glassigt, dessutom så saknar man ju honnom... han är ju nästan som en bror för mig, OBS! lillebror.

Så i hans frånvaro så hängde jag med lite "nytt" folk i vår kära bunker igår. Lill-Kalle och Phill var båda tydligen välldigt sugna på att få testa sina cyklar igen, dessutom hade dem hookat upp med Skalman. En snubbe som igentligen är 08a men har sökt sig till staden för at bli flygmeckare på Hässlö. Mycket trevligt med nytt folk i staden och hans skills kan man ju inte klaga på. Förövrigt heter han faktiskt Skalman i efternamn, fo sure!

Till helgen blir det Vallentuna igen vilket jag ser fram emot, Mad Dog aka emilo aka fåret aka cs haxxxor aka emil eriksson ska med igen och jag tror på fett session.

För er som är hemma och gråter vill jag dra upp en go rulle från sommaren.


Arosbmx sommartrip! from Lars on Vimeo.

//Hannes

Kommentarer
Postat av: Reine

Grymt med ett inlägg från Hannes! Men filmen har faktiskt varit publicerad tidigare på bloggen =p

2009-01-28 @ 08:02:03
Postat av: Emil

MAD DOG DONT KNOW uppenbarligen.. lol

2009-01-28 @ 17:59:59
URL: http://erikssonsemil.blogspot.com
Postat av: Lars

Fan hannes jag kommer snart hem, om två dagar faktiskt. Då får jag haka på till vallentuna någon dag och rippa lite.

2009-01-30 @ 23:33:07
URL: http://arosbmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0