Lördagens streetrunda

Lördagen 18/7 var det gött väder så jag, Hannes och Jonas passade på att streeta lite! Vi åkte på en mission till de västra delarna av stan, närmare bestämt Bäckbyrampen som första anhalt. Som alla vet älskar Jonas att åka i fina transitions och han drog som synes några fina tables.
Efter det drog vi och köpte glass i Bäckby centrum varpå vi åkte vidare till en spot Hannes sett förut; en liten betongbowl uppepå en gräskulle vilken man kunde hoppa både in och ut ur! Ganska rolig spot som bjöd på några sköna bails i gräset. Sedan kom Fredde & c:o dit och visade oss spoten som syns på bilden - en asfaltsbula med trästaket på vilka kan stallas, hoppas över m.m.
Tack för en grym dag grabbar!
    

// Reine

Kommentarer
Postat av: Mathias

det där asfaltskullen den är ju precis vid mig.den är rätt skoj att åka på.

2009-07-23 @ 14:05:19
Postat av: Addie

Den där asfalts kulle brukar även kalls skälby hippen hehe ;)

2009-07-23 @ 15:32:22
URL: http://viksangsbmx.blogg.se/
Postat av: Nize

I Örebro händer det inte mycket nuförtiden så ni är välkomna att komma och shredda! Annars får jag väl ta mitt pick och pack och komma till er men ni envisas ju med att jobba på dagarna.

2009-07-28 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0