Stockholm

Jag och Hannes åkte igår iväg till Stockholm för en dags schysst häng och släng.
Första stoppet var häggviksbanksen, Hannes hade aldrig varit där och verkade road av spotet.
Efter det åkte vi in till hammarby sjöstad där vi körde tills en otroligt sur och vrång tant skulle sitta mitt ivägen där vi höll på att filma ett trick för att vi "förstörde bänkarna". Vi orkade inte tjafsa så länge så vi åkte vidare till Skogås istället där vi pumpade omkring ett tag. Skogås hade nya kickar till barklandning som vi lekte omkring och blev supersmutsiga i, roligt värre.

Som resultat av lite grinds i hammarby sjöstad så har jag nu knäckt mitt 3e flybikes nav, så nu har jag beställt ett Simple eject istället för det där röv flybikes navet.

Här kommer ett klipp från igår, fler klipp får vi inte visa för pappa för dom ska vara med i sommarfilmen sen.

/Lars

Kommentarer
Postat av: hannes

fan vi bara moooooooosar med inlägg!

2009-07-07 @ 12:03:25
Postat av: robert

så det är inte bara jag som har knäckt flybikesnav alltså. mitt knäcktes efter bara två månaders cykling.

2009-08-17 @ 12:04:14
URL: http://www.018bmx.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0