Street säsongen igång!

Det var så fantastiskt fint väder idag så jag tog tillfället i akt att ta oskulden på årets street säsong.
Jag gled runt för mig själv och körde på Aseatroget som kryllade av skatare så jag körde vidare för att se om skatteskrapan curbsen var torra. Jag blev glad när jag såg att det var helt torrt, dock lite grusigt men det var bara att köra på.
Jag blev glatt överraskad när jag drog allt jag kört förra året på första försöket så sommarn kommer att bli bra känner jag.
Nu väntar jag bara på att alla som inte är lite hardcore som mig ska våga sig ut i vårsolen och köra lite.

En film från vinterns bunker äventyr kommer om ett litet tag.

Puss och hälsa familjen
/Lars

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare:) jag såg dig på asea. jag var också där och streeta lite :) jag och min polare.

2009-03-18 @ 22:25:34
Postat av: kexiflex

Såklart man var ute och hojjade för fan!

2009-03-19 @ 01:05:30
Postat av: reine

Du är så sneaky lazzi! Men i helgen ska jag fasen ut och hoja var så säker! Eventuellt ska en gammal kompis med ut och fota till nåt skojprojekt, så det vore väl kul om vi var flera då också!

2009-03-19 @ 07:06:09
Postat av: Reine

vem är det som inte vågar skriva sitt namn hela tiden? Skriv era namn annars är det väl ingen vits att kommentera!

2009-03-19 @ 11:29:01
Postat av: andreas

Förlåt det var jag .. jag trodde att jag skrev mitt namn. Andreas:)

2009-03-19 @ 20:04:16
Postat av: Mathias

själv va man ute och cykla i onsdags också, fast här på skälby. skönt att vädret börja komma igång.

2009-03-20 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0