Barcelona idag

Hej.

Nu kl. 1054 sitter jag fortfarande hemma. Kollat på typ alla cykelfilmer jag har på datorn specielt dom där spotsen är i Barcelona. Snart ska jag gå och göra mig lite lunch så man står sig ett tag, tror dock jag kommer behöva äta ett par gånger på flyplatserna.

Jo för vi flyger ju från arlanda idag kl 16.30, då går planet till Prag där vi mellanlandar och hänger i typ 2 timmar för att sedan flyga till Barcelona. Vi beräknar vara framme vid vårat boende ca. halv 1 i natt. En väldigt lång resetid bara för att ta sig till Barcelona men så blev det visst den här gången.

Igår satt jag och Lars och kollade upp alla spotsen vi ville till för att sedan få lite rådgivning från emil (tack tack), jag var ju där med erik,eric och jonas 2007 så några ställen kommer jag fortfarande ihåg hur man hittar till, hoppas jag. Detta är ett av ställena, Forum, världens största jäkla bank alltså. Och i det här området finns det mängder av andra kända spots så vi lär tillbringa en hel del tid i dessa krokar.


Bilden är då alltså jag som flyger fram på vågorna

Tack och hej, nästa gång skriver vi från utlandet

Kommentarer
Postat av: linda

skriv uppdateringar lite oftare nu......:)

2009-10-02 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0