Del 3: Doctor can fuck foot

I den 3e och sista delen i ben historien så har jag kommit hem med mitt superbandage som jag ska ha på i 5 dagar...

I Doktorns rekomenderade version av slutet på historien så skulle jag ha bandage i 5 dagar, ta två olika tabletter och sist men inte minst injecera en anti inflamatorisk spruta på mig själv varje dag så länge jag hade bandaget.
I min verkliga version av slutet av historien så slet jag av mig bandaget efter 5 minuter hemma och struntade i att köpa sprutorna i och med att dom gick på över 400spenn. Allt doktorn sagt kändes väldigt overkill när foten inte ens var bruten.
Summa sumarum: Jag är hardcore!!!!
Faktum är att dagen efter sjukhus besöket pumpade jag och hannes runt i Canyelles tighta verttransitions.
Några bilder från gårdagens session.

Kommentarer
Postat av: Reine

Yeah man you hardkår! Hoppas ni tar de i lagom takt nu så ni överlever resan utan fler fadäser! =)

2009-10-16 @ 08:40:27
Postat av: Adam

Riktiga hardcore lars! :D

2009-10-17 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0