Vevar

Idag har varit en seg dag.
Vi vaknade så sent som kl halv 1 och Hannes kände sig som pekk.
Vi chillade på rummet i ett par timmar i hopp om att Hannes skulle börja må bättre.
Ingen lycka där inte, han fortsatte att må crap och har mått så hela dagen vilket har resulterat i att han har bott i sängen dagen ut medans jag har försökt sysselsätta mig bäst jag kunnat.
Runt 4 så bestämde jag mig för att kolla upp om det fanns några vevar att köpa i stan eftersom att mina gick av igår.
Jag gick hela långa vägen ner genom stan till en affär vi hört skulle vara bra, när jag kom dit efter min långa vandring hade dom inte en ända vev hemma. Så efter en nitlott där gick jag den ännu längre vägen till den andra bmx affären som ligger på andra sidan stan.
Väl där fanns det lite olika vevar att välja på så jag bestämde mig för att köpa ett par svarta Eclat vevar, de lär ju hålla med tanke på att Sean burns hästar omkring med såna.
Så idag har jag som Reine sagt, Sprängt resekassan 1800pix ut i ingenstans.
tjvipp

Kommentarer
Postat av: Reine

Surt Lars! Men grymt att du fick tag i bra vevar! Du får börja hassla lite så får du ihop pengar snart. Haj haj

2009-10-10 @ 07:35:12
Postat av: phil

Hoppas hannes blir frisk så fort som möjligt...



verkar ju vara sjukt kul därnere, nästan så man överväger att inte sälja hojjen :P



Ni får ha det s¨å bra och langa f1 !

2009-10-10 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0