Fredrik Dahlström

Vi snackade om vad som är gammalt och inte. Anton och Addie sa " jag kollade på ett as gammalt klipp, från förra året" Både jag och Lars skrattade åt att dem såg förra året som as gammalt. Men sanningen är nog den att förra året är sjukt lång tillbaka om man kollar på den här filmen:

Fredrik Dahlström from Jesper Söderman on Vimeo.

11 månader gammal film och satan vad mycket bättre Fredrik har blivit!
Sjukt imponerad av Fredriks utveckling. Tror till och med han har växt lite sen dess också. "lill fredde" --> Big F?

 

/Hannes


Kommentarer
Postat av: Addie

haha skrattar bäst som skrattar sist! ;)

2010-09-18 @ 11:10:44
Postat av: Anton "Markiz" Markgren

exakt de va ju de vi försökte säga! men nej då ni skulle stå på er. Det är stark att du erkänner att vi hade rätt :)!

2010-09-18 @ 11:18:21
Postat av: hannes

erkänner INTE att du eller addie har rätt... detta gäller bara om man är under 12 år som fredrik. ni är för gamla och då är ett år inget!

2010-09-19 @ 12:11:25
Postat av: RainbowFreddemedstortF

lägg av vaa.. de är fan tragiskt att ni ska bråka om en liten skit grej! väx upp grabbar.. höhö

2010-09-20 @ 22:47:25
Postat av: FreddeigenmedstortF

juste, jag tycker också att jag har växt en del sen dess hannes

2010-09-20 @ 22:48:42
Postat av: Anton "Markiz" Markgren

Okej, måste ge mig där.. Fredde du har ju växt jävligt mkt! men fan tycker att man förändras mkt på ett år. man utvecklas ju alltid på något sett :D

2010-09-24 @ 09:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0